Ομόφωνα αθώος κρίθηκε ο πρώην δήμαρχος Καλαμαριάς Χριστόδουλος Οικονομίδης, ο οποίος κάθισε στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για υπόθεση απάτης, ύψους 710.000 ευρώ, με επίκεντρο τη Δημοτική Επιχείρηση Παιδικών Σταθμών Καλαμαριάς, κατά την χρονική περίοδο 2003-2008.

   Εκτός από τον πρώην δήμαρχο, το δικαστήριο αθώωσε για την ίδια υπόθεση δύο πρώην διευθύντριες και τους τέσσερις προέδρους της Δημοτικής Επιχειρήσεις, εκείνης της περιόδου. Όλοι οι παραπάνω αντιμετώπιζαν κατηγορίες συνδεόμενες με απάτη εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ε.Ε. και απλή απάτη, κατά περίπτωση, ως φυσικοί, ή ηθικοί αυτουργοί, αλλά και ως απλοί συνεργοί στις συγκεκριμένες πράξεις.

   Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, η υπόθεση αφορούσε δίδακτρα που κατέβαλαν γονείς για τη φοίτηση των παιδιών τους σε δημοτικούς παιδικούς και βρεφικούς σταθμούς, υπηρεσίες, που κατά το κατηγορητήριο "παρέχονταν δωρεάν, καθώς ήταν επιδοτούμενες από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το ελληνικό κράτος και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας".

   Οι εμπλεκόμενοι απολογήθηκαν ότι τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες, τονίζοντας ότι καμία διαχειριστική αρχή ή ελεγκτικός μηχανισμός δεν διαπίστωσε έλλειμμα, ούτε αναζητήθηκε το συγκεκριμένο ποσό από την Ε.Ε. Οι ισχυρισμοί αυτοί φαίνεται ότι έπεισαν τους δικαστές που αποφάσισαν την αθώωσή τους.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Στο πλαίσιο ανασχεδιασμού του δικτύου αστικών συγκοινωνιών που έχει ξεκινήσει από τον ΟΣΕΘ τους τελευταίους μήνες με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού στην περιοχή αρμοδιότητάς του, ο ΟΣΕΘ απέστειλε στους εμπλεκόμενους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μεταξύ των οποίων και στο Δήμο Καλαμαριάς, την τελική πρόταση, όπως διαμορφώθηκε από την α' φάση της διαβούλευσης.

Η πρόταση περιλαμβάνει αλλαγές στις γραμμές 2, 3, 5, 8 και 33, οι οποίες διέρχονται, εξυπηρετούν ή έχουν αφετηρία το Δήμο Καλαμαριάς.

Ο επικεφαλής της ΡΕΚΚ, Μανόλης Λαμτζίδης, με επιστολή του προς το Δήμαρχο Καλαμαριάς και το δημοτικό συμβούλιο έχει ζητήσει τη διοργάνωση ανοιχτής δημόσιας διαβούλευσης για το θέμα αυτό.


Η τελική πρόταση η οποία τίθεται εκ νέου σε διαβούλευση έχει συνοπτικά τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

Οι γραμμές 2,3 8 καταργούνται και ιδρύονται δύο νέες γραμμές «K1» και «K2».


 «K1 :ΑΣ ΙΚΕΑ- ΚΤΕΛ Μακεδονία»
Η νέα γραμμή K1 θα ακολουθεί τη διαδρομή της παλιάς γραμμής Νο3 έως και την Τσιμισκή και θα μεταβαίνει στα ΚΤΕΛ μέσω της οδού 26ης Οκτωβρίου, ενισχυμένη από τα οχήματα της γραμμής Νο8.


 «K2 :ΑΣ ΙΚΕΑ- ΚΤΕΛ Μακεδονία»
Η νέα γραμμή K2 θα ακολουθεί τη διαδρομή της παλιάς γραμμής Νο 2 σε μετάβαση και επιστροφή ενισχυμένη από τα οχήματα της γραμμής Νο 8 και με προσθήκη του τμήματος ΝΣΣ-ΚΤΕΛ μέσω Μοναστηρίου.


 Γραμμή Νο5
Τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής Νο5 «Νέα Κρήνη-Βενιζέλου» έτσι ώστε στη μετάβαση προς κέντρο να διέρχεται από την οδό Β. Όλγας στην Εγνατία μέσω της οδού 3ης Σεπτεμβρίου με τερματικό σταθμό τον ΝΣΣ αντί του ΤΣ της Πλατείας Ελευθερίας. Στην διαδρομή επιστροφής αντίστοιχα από ΝΣΣ μέσω Εγνατίας και 3ης Σεπτεμβρίου θα συνεχίζει στην Μ. Αλεξάνδρου και στη συνέχεια επιστροφή όπως σήμερα στο ΤΣ της Κρήνης.
 Γραμμή Νο33
Η κατάργηση της γραμμής Νο3 στην επιστροφή της από τις οδούς Λ. Στρατού και Δελφών θα καλυφθεί από την γραμμή Νο33: «Άγιος Παντελεήμων-Βενιζέλου» η οποία θα ακολουθεί στην μετάβαση προς κέντρο της διαδρομή που ακολουθεί σήμερα ενώ στην επιστροφή της θα διέρχεται από τις οδούς Λ. Στρατού και Δελφών.
Αναλυτικά στοιχεία για τη βελτίωση της συχνότητας στους άξονες διέλευσης των γραμμών παρουσιάζονται στον Πίνακα που ακολουθεί:

Υφιστάμενη κατάσταση

Νο2 23'

Νο3 17'

Νο8 24'

Πρόταση εξυπηρέτησης
K1 10'

K2 10'


Στην αιτιολογική έκθεση τονίζονται τα εξής:

Α) Σκοπός της αναδιάρθρωσης
Σκοπός των παρεμβάσεων είναι ο εξορθολογισμός της λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών μέσα από:
 τον επανασχεδιασμό γραμμών
 την αναπροσαρμογή των προγραμμάτων λειτουργίας τους και τη βέλτιστη αξιοποίηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του υφιστάμενου στόλου
 το γενικότερο ανασχεδιασμό για τη μεταβατική περίοδο πριν τη λειτουργία του μετρό στην πόλη
Στόχο του ανασχεδιασμού αποτελεί η συχνή, τακτική, αξιόπιστη και με επαρκή μεταφορική ικανότητα λειτουργία των βασικών γραμμών. Η συγκεκριμένη πρόταση, αφορά στον επανασχεδιασμό τριών βασικών γραμμών κορμού, των γραμμών Νο 2, 3 και 8, οι οποίες συνδέουν τον σταθμό μετεπιβίβασης ΑΣ ΙΚΕΑ με το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό (ΝΣΣ) (γραμμές 2 και 3) και τα ΚΤΕΛ Μακεδονία (γραμμή 8).

Β) Αναγκαιότητα αναδιάρθρωσης γραμμών
Οι αναφερόμενες γραμμές, αποτελούν τρεις από τις βασικότερες γραμμές του δικτύου αφού:
 διασχίζουν τους βασικούς οδικούς άξονες του πολεοδομικού συγκροτήματος από το ένα άκρο της πόλης στο άλλο,
 συνδέουν τις πύλες εισόδου και εξόδου της πόλης, το σταθμό μετεπιβίβασης ΑΣ ΙΚΕΑ που συνδέεται μέσω αστικής συγκοινωνίας με το αεροδρόμιο, με το ΝΣΣ και τα ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Ο ΑΣ ΙΚΕΑ αποτελεί το σημαντικότερο σταθμό μετεπιβίβασης της πόλης. Στον ΑΣ ΙΚΕΑ έχουν την αφετηρία ή το τέρμα τους πλήθος γραμμών εκ των οποίων, κάποιες τον συνδέουν με το κέντρο της πόλης και κάποιες γραμμές με τους ανατολικούς δήμους της ΠΕ Θεσσαλονίκης και με το αεροδρόμιο.
Το ΚΤΕΛ Μακεδονία αποτελεί επίσης σημαντικό σταθμό μετεπιβίβασης αφού εκεί στεγάζονται όλα τα ΚΤΕΛ που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με την υπόλοιπη Ελλάδα καθώς και τα ΚΤΕΛ για άλλους προορισμούς στο εξωτερικό κυρίως στα Βαλκάνια με τις οποίες υπάρχει οδική σύνδεση. Επιπλέον, από τα ΚΤΕΛ εκκινούν αστικές γραμμές εξυπηρέτησης με πιο απομακρυσμένους Δήμους της ΠΕ Θεσσαλονίκης.


Τέλος, στον ΝΣΣ καταλήγουν πλήθος γραμμών αστικής συγκοινωνίας αφού αποτελεί πόλο γένεσης και έλξης μετακινήσεων για σιδηροδρομική σύνδεση τόσο με την Ελλάδα και τα Βαλκάνια όσο και έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς μετεπιβίβασης για μετακινήσεις με αστική συγκοινωνία εντός της ΠΕ Θεσσαλονίκης.
Η σημαντικότητα των γραμμών Νο 2, 3 και 8 διαφαίνεται μέσα και από τις πολύ υψηλές πληρότητες που παρουσιάζουν, όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί, ενώ η σύνδεση των παραπάνω σταθμών μετεπιβίβασης και τερματικών σταθμών τους προσδίδει τον χαρακτήρα «γραμμών κορμού».

Ως προς τις γραμμές 5 και 33, το τελικό σενάριο του ΟΣΕΘ περιλαμβάνει:

Γραμμή Νο5
Οι περιγραφείσες τροποποιήσεις επηρεάζουν μεταξύ άλλων και τη σύνδεση του άξονα της Β. Όλγας με την Εγνατία η οποία πραγματοποιείται στην υφιστάμενη κατάσταση από την γραμμή Νο8. Με δεδομένη την αναγκαιότητα ύπαρξης της σύνδεσης αυτής και στη νέα κατάσταση, προτείνεται η τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής Νο5 «Νέα Κρήνη-Βενιζέλου» έτσι ώστε στη μετάβαση προς κέντρο να διέρχεται από την οδό Β. Όλγας στην Εγνατία μέσω της οδού 3ης Σεπτεμβρίου με τερματικό σταθμό τον ΝΣΣ αντί του ΤΣ της Πλατείας Ελευθερίας. Στην διαδρομή επιστροφής αντίστοιχα από ΝΣΣ μέσω Εγνατίας και 3ης Σεπτεμβρίου θα συνεχίζει στην Μ. Αλεξάνδρου και στη συνέχεια επιστροφή όπως σήμερα στο ΤΣ της Κρήνης.

Διαδρομή
Μετάβαση
ΤΣ Κρήνης-> Δημοκρίτου-> Κακουλίδου-> Χανίων-> Αιδινίου -> Σμύρνης-> Μιαούλη-> Νικ. Πλαστήρα-> Νικ. Πλαστήρα-> Χηλής-> Κερασούντος-> Τάκη Οικονομίδη->Πλούτωνος-> Βας. Όλγας-> Γ’ Σεπτεμβρίου-> Εγνατία-> Μοναστηρίου-> Αγίων Πάντων-> ΝΣΣ
Επιστροφή
ΝΣΣ-> Μοναστηρίου-> Εγνατία-> Γ’ Σεπτεμβρίου-> Μεγ. Αλεξάνδρου-> Γ. Παπανδρέου-> Σοφούλη> Κερασούντος-> Χιλής-> Νικ. Πλαστήρα-> Ατλαντίδος-> Κουντουριώτου-> Καποδιστρίου-> Πολυβίου-> Ησιόδου-> Ικάρων-> ΤΣ Κρήνης


Γραμμή Νο33
Η κατάργηση της γραμμής Νο3 στην επιστροφή της από τις οδούς Λ. Στρατού και Δελφών θα καλυφθεί από την γραμμή Νο33: «Άγιος Παντελεήμων-Βενιζέλου» η οποία θα ακολουθεί στην μετάβαση προς κέντρο της διαδρομή που ακολουθεί σήμερα ενώ στην επιστροφή της θα διέρχεται από τις οδούς Λ. Στρατού και Δελφών.

Μετάβαση
ΤΣ Κηφισιάς-> Ερυθρού Σταυρού-> Ζηργάνου-> Μεγ. Αλεξάνδρου-> Καυκάσου-> Πόντου-> Αιγαίου-> Κηφισιάς-> Βούλγαρη->Καθ. Ν. Παπαδάκη->Σόλωνος->Μακεδονίας->28ης Οκτωβρίου-> Βας. Όλγας-> Μ. Ανδρόνικου-> Τσιμισκή-> Δραγούμη-> Μητροπόλεως-> ΤΣ Πλατείας Ελευθερίας
ΤΣ Επιστροφή
ΤΣ Πλατεία Ελευθερίας->Μητροπόλεως Παύλου Μελά-> Μεγ. Αλεξάνδρου-> Γ’ Σεπτεμβρίου-> Στρατού->Κωνσταντινουπόλεως-> Δελφών ->Καθ. Παπαδάκη-> Βούλγαρη-> Κηφισιάς-> Αιγαίου-> Πόντου-> Θήχης-> Παπαφλέσσα-> Ελευθ. Βενιζέλου->Ερυθρού Σταυρού-> ΤΣ Κηφισίας

 
Με μια ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τέσσερις δημοτικοί σύμβουλοι της Καλαμαριάς έκαναν γνωστή τη πρόσθεσή τους να δημιουργήσουν νέο δημοτικό φορέα.
Αναλυτικά:
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καλαμαριά, 13 Σεπτεμβρίου 2018,
Ζούμε στην πιο καλή μεριά της Θεσσαλονίκης. Στον τόπο που ανέδειξαν οι παππούδες μας και τον μετέτρεψαν από βάλτους και «τσαμούρια» στον πιο όμορφο και περιζήτητο τόπο κατοικίας. 
Τον τόπο αυτό, την Καλαμαριά μας, τον ζήσαμε στην ακμή του, στην ανάπτυξή του, στην αίγλη του. Τον ζούμε σήμερα και στο τέλμα του, στην απαξίωση που τον οδηγεί συστηματικά μια Διοίκηση κουρασμένη, χωρίς όραμα, χωρίς σχέδιο, χωρίς πάθος.
Προβληματιζόμαστε για το μέλλον του τόπου μας και νιώθουμε την ανάγκη να προχωρήσουμε μπροστά, να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Καλαμαριάς και να δώσουμε νέες προοπτικές ανάπτυξης στην περιοχή μας και τους ανθρώπους της. Η Καλαμαριά χρειάζεται επανεκκίνηση.
Μας ενώνει η διάθεση να αλλάξουμε ρυθμό, να βρούμε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας, να ανοίξουμε τους ορίζοντες στους νέους να μείνουν εδώ και να δημιουργήσουν, να καταστήσουμε την Καλαμαριά ένα Δήμο-πρότυπο, όπως ήταν κάποτε και όπως αξίζει σε μας και στα παιδιά μας.
Στη προσπάθεια αυτή έχουμε πολλά στηρίγματα. Τους νέους επιστήμονες, τους έμπειρους επαγγελματίες, τους ευσυνείδητους εργαζόμενους, το ισχυρό αλλά αναξιοποίητο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου, τους μεγαλύτερους σε ηλικία και γεμάτους πολύτιμη εμπειρία συνδημότες μας. 
Ο βασικός μας στόχος είναι ένας: μια νέα Διοίκηση, με όραμα, σχέδιο, γνώση και εμπειρία, με αξιοκρατία, φροντίδα για όλους, έργο με προοπτική.
Ξεκινάμε σήμερα τη δημιουργία ενός νέου Δημοτικού φορέα, που έχει ως στόχο να ενώσει όλες τις δημιουργικές, δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις της πόλης μας, ανεξάρτητα από την πολιτική ταυτότητα που όλοι έχουμε, χωρίς αποκλεισμούς και κομματικές σκοπιμότητες. Ξεκινάμε την προσπάθεια για να φέρουμε πάλι την Καλαμαριά εκεί που της αξίζει, εκεί που αξίζει να μεγαλώνεις τα παιδιά σου, να εργάζεσαι, να δημιουργείς, να χαίρεσαι τη ζωή σου.
Ελάτε μαζί μας, να ξαναστήσουμε την Καλαμαριά μας!
 
Δέσποινα Αγγελοπούλου, Δημοτική Σύμβουλος
Νεκτάριος Βουλγαράκης,Δημοτικός Σύμβουλος
Σταύρος Μαβίδης,Δημοτικός Σύμβουλος
Άρης Τεμεκενίδης, Δημοτικός Σύμβουλος

Ως προς τα πρότζεκτ της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, προτεραιότητα δίδεται στη Μαρίνα της Αρετσούς στον δήμο Καλαμαριάς, μαζί με εκείνες του Ιονίου (Αργοστολίου και Ζακύνθου), της Ιτέας και της Ρόδου. Οι μαρίνες αυτές θεωρούνται από το ΤΑΙΠΕΔ ένα "cluster", στο οποίο προσδίδεται προτεραιότητα και δεν αποκλείεται εντός του πρώτου τριμήνου του 2019 να έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την προσέλκυση επενδυτικού ενδιαφέροντος τουλάχιστον στην Αρετσού, με την προκήρυξη του διαγωνισμού αξιοποίησής της μέσω παραχώρησης. Ήδη έχουν γίνει οι τεχνικές μελέτες για τη συγκεκριμένη μαρίνα (σ.σ. όπου προβλέπεται να δημιουργηθούν 300 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής). Πάντως, όπως χαρακτηριστικά παρατηρούσαν οι ίδιες πηγές, και στην περίπτωση των μαρίνων, πρέπει να εκδοθούν Προεδρικά Διατάγματα, να οριοθετηθούν χώροι και να καθαρίσουν χερσαίες λιμενικές ζώνες, γεγονός που προκαλεί καθυστερήσεις.

   Ως προς το αν προβλέπεται να δημιουργηθούν κατοικίες στα πρανή της χερσαίας ζώνης της μαρίνας στην Αρετσού όπως έχουν προτείνει σύμβουλοι του Ταμείου, σύμφωνα με πληροφορίες αυτό δεν έχει αποφασιστεί από το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά το βέβαιο είναι ότι αν τελικά γίνει, οι κατασκευές δεν θα είναι σε καμία περίπτωση πολυκατοικίες και θα πρέπει να πληρούν πολύ αυστηρές προδιαγραφές, ενώ η πρόσβαση στον χώρο της μαρίνας θα είναι ελεύθερη. "Το ΤΑΙΠΕΔ είναι θετικό στο να ανοίγει επιλογές και να διερευνά δυνατότητες, αλλά όλο αυτό παντρεύεται πάντα με τον εκάστοτε δήμο. Για το ΤΑΙΠΕΔ είναι πολύ κρίσιμη η συζήτηση με δήμους και κοινότητες, στρατηγικό στοιχείο όλων των επιλογών" ανέφεραν οι ίδιες πηγές, σύμφωνα με τις οποίες για το θέμα της μαρίνας στην Αρετσού επίκειται σύντομα συνάντηση στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ, με τον δήμαρχο Καλαμαριάς, Θεοδόση Μπακογκλίδη.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Παντού απαγορευτικές μπάρες, τσιμεντένιες κατασκευές και κιγκλιδώματα εμποδίζουν την πρόσβαση στη θάλασσα της Καλαμαριάς, όπως φαίνεται στο φωτορεπορτάζ του Στέφανου Καργάκη που κυκλοφορεί από σήμερα το πρωί στο διαδίκτυο.

Δυστυχώς, οι εικόνες δίνουν την εντύπωση της εγκατάλειψης.

 

 

FB IMG 1536312790454

FB IMG 1536312798887

FB IMG 1536312803972

FB IMG 1536312811355

FB IMG 1536312816580

FB IMG 1536312821392

FB IMG 1536312849981

 

 
 
Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΡΕΚΚ και αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μανόλης Λαμτζίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
1. Yποστηρίζω σύμφωνα και με την τελευταία απόφαση της ΓΣ της ΡΕΚΚ ότι πρέπει να επιδιωχθεί η συγκρότηση ενός διευρυμένου αυτοδιοικητικού σχήματος, το οποίο θα διεκδικήσει από τον α γύρο το Δήμο Καλαμαριάς απέναντι στη σημερινή δημοτική αρχή. 
2. Οι διεργασίες αυτές για να έχουν αποτέλεσμα πρέπει να γίνουν "συντεταγμένα" μέσα από τις συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες της ΡΕΚΚ σε γνώση της τοπικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ Καλαμαριάς, γιατί είμαι μέλος και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και όχι ερήμην της. 
Διαφωνώ οριζοντίως, διαγωνίως και καθέτως με κινήσεις εκτός "συντεταγμένων" πλαισίων.
3. Το σημερινό εκλογικό σύστημα, το οποίο πιστώνω θετικά στην κυβέρνηση δεν επιτρέπει απλά, αλλά επιβάλλει τις συνεργασίες για τη συνδιοίκηση των δήμων μετά τις εκλογές με όρους προγραμματικούς και με διαφάνεια ύστερα απο διαβούλευση των δημοκρατικών παρατάξεων και αυτό θα αποτελέσει επαναστατική καινοτομία και βαθειά τομή στα αυτοδιοικητικά πράγματα της χώρας.
4. Παραμένω ενεργά παρών στις αυτοδιοικητικές εξελίξεις στο Δήμο μας, αλλά δηλώνω ότι δεν θέτω απαράβατο όρο να γίνει δεκτή η δική μου υποψηφιότητα ως επικεφαλής του σχήματος προκειμένου να προχωρήσει το εγχείρημα.
Στην επερχόμενη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών μπορώ να αναλάβω τα καθήκοντα και του "στρατηγού" είτε και του "απλού στρατιώτη", πάντοτε μέσα και μετά από συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες του χώρου μας, με κριτήριο το καλό της Καλαμαριάς.
Μανόλης Λαμτζίδης
Επικεφαλής της ΡΕΚΚ
Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς
Καλαμαρια 13/09/2018

 

Ύστερα από πρωτοβουλίες πολλών κατοίκων της Καλαμαριάς προς τη ΔΕΤΕΚ και το Δήμαρχο Καλαμαριάς, αλλά και παρεμβάσεις της δημοτικής παράταξης ΡΕΚΚ, επαναλειτουργεί η chocolaterie του Remezzo.

Πρόκεται για έναν υπέροχο χώρο για καφέ, ποτό και σνακ, με θέα στη θάλασσα, μπροστά στη Μαρίνα της Αρετσούς, που παρέμενε κλειστός από την αρχή του καλοκαιριού. Ομολογουμένως, είναι ένα από τα καλύτερα "μπαλκόνια" στην πόλη στο εξαιρετικό αρχιτεκτονικά κτήριο του Ρεμέτζο.

Ωστόσο, δυστυχώς διαπιστώσαμε ότι για ακόμη μια χρονιά οι τιμές είναι πιο ακριβές από την προηγούμενη...

 chocolaterie2

DMC Firewall is a Joomla Security extension!